Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek dâhilin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en uygun aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu ilişki noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlantılar ve fen özetler ya da iş özetleri için marifet dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını yağdırmak dâhilin ölçü bahşetmek kritik örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en kuvvetlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve etüt dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır büküç taşı konumunda. Video üleşmek, derunğinizi elan çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü kanat sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en makro toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile destelantı inşa etmek dâhilin harika bir nokta. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da tümü oldukça videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle tevzi etmek istediğinizi her dakika çekmece önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan çokça enerjik kullanıcıya sahip. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama toplumsal medyada başüstüneğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa tesirli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt metin dâhileren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz garaz kitlenizin ammaç ve nazarıitibar meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin ölçü sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylece, kontrol neticelerinda elan faziletli sıralarda ve elan kesif görülür, derunğinize gidiş geliş geriışı katkısızlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde uygun aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan çokça sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu elan uygun hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair elan faziletli akıbetlar katkısızlar. Erdemli itibarlı üçüncü kanat sayfalardan organik bağlantılar fethetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir bağlantıya gelen her tıklama dâhilin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında hayallenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (elan çokça tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.